ATB Cross

Chauffeurs Vereniging Reusel organiseert voor de vijfde keer:
ATB cross op 21 mei 2017.

Het is in 2017 voor de vijfde keer dat de CVR een ATB-cross organiseert. Omdat er steeds minder animo was voor een MTB – toertocht is er gereageerd op het aanbod van de ATB-cross organisatie.

Een aanbod door deze organisatie om mee te gaan draaien in een soort competitie werd met beide handen aangegrepen om de tocht nieuw leven in te blazen. Dat CVR hierin geslaagd is blijkt wel uit het grote aantal deelnemers dat zich voor onze vorige vier tochten rondom de Spartelvijver in Hooge Mierde hadden ingeschreven. Het parcours is 4 ½ kilometer lang met mooie cross en single tracks. Elke plaats in de uitslag levert punten op. Aan het einde van het seizoen is de renner met de meeste punten uiteraard winnaar. De plaatsen waar een ATB-cross verreden wordt liggen allemaal kort bij de Nederlandse /Belgische grens. Dus we mogen hier met recht spreken van een internationale competitie. Het is mogelijk voor diegene zonder jaarnummer om in te schrijven met een dagnummer en mee te rijden bij de A – klasse.

De inschrijving is open vanaf 08:00 uur de kosten zijn € 8,00 per deelnemer.

Er word gestreden in 6 klassen:
F – klasse 09:00 uur 3 à 4 ronden
E – klasse 09:45 uur 4 à 5 ronden
D – klasse 10:45 uur 4 à 5 ronden
C – klasse 11:45 uur 5 à 6 ronden
A + B – klasse 13:00 uur 6 à 7 ronden

En uiteraard is dit evenement weer gratis toegankelijk voor publiek.

DENK AAN HET BROEDSEIZOEN, BLIJF WEL OP DE PADEN !!!