Sponsors

Chauffeurs Vereniging Reusel organiseert jaarlijks diverse activiteiten zoals een veiligheidsdag voor de schoolverlaters van de basisschool, de autozegening en is tevens vaak betrokken bij andere lokaal georganiseerde activiteiten. Alle eerder genoemde activiteiten zijn gratis toegankelijk. Om deze activiteiten te bekostigen organiseert Chauffeurs Vereniging Reusel jaarlijks diverse activiteiten zoals bijvoorbeeld een mountainbiketocht. Daarnaast is men ook afhankelijk van sponsoren. Gelukkig zijn er een groot aantal bedrijven die Chauffeurs Vereniging Reusel een warm hart toedragen waarvoor men hen zeer erkentelijk is. Onderstaand treft u onze sponsoren in willekeurige volgorde aan.

Bij deze dankt Chauffeurs Vereniging Reusel hen nogmaals voor hun spontane bijdrage!