Verkeersregelaars

Om de veiligheid rondom evenementen die op openbaar terrein plaats vinden te waarborgen beschikt Chauffeurs Vereniging Reusel over een groot aantal gecertificeerde verkeersregelaars. Tevens is men in bezit van een groot aantal hesjes voor de verkeersregelaars die voldoen aan de nu geldende wet- en regelgeving. Daarnaast beschikt men over diverse waarschuwingslampen en portofoons.

Naast de eigen evenementen ondersteunt Chauffeurs Vereniging Reusel ook andere verenigingen / evenementen op dit gebied en worden de hulpmiddelen ook verhuurt aan derden.

Wanneer Chauffeurs Vereniging Reusel ingeschakeld wordt om  verkeersregelaars te regelen voor een evenement zijn daar de volgende voorwaarden op van toepassing.

• Er dient minimaal 4 weken voor het evenement contact te zijn geweest met Kees de Voogd +31(0)653788081 of Martijn Geraerts +31(0)646115583.
  • De volgende informatie dient aan ons doorgeven te worden.

– Datum evenement;
– Tijden waarop verkeersregelaars ingezet dienen te worden;
– Aantal benodigde verkeersregelaars;
– Evt. een routeplan of andere aanvullende informatie;

• Voor commerciële evenementen zullen wij per verkeersregelaar een vergoeding vragen. Deze vergoeding wordt bepaald door Chauffeurs Vereniging Reusel.
  • Per evenement zullen wij voor de huur van de hulpmiddelen een vergoeding vragen.