Code 95

De datum dat code 95 behaald moet zijn is reeds verstreken. Sinds 1 september 2016 dient elke chauffeur die werkzaam is in het beroepsgoederenvervoer 35 uur nascholing gevolgd te hebben om vakbekwaam te blijven. Chauffeurs Vereniging Reusel biedt je de mogelijkheid om code 95 te behalen. Chauffeurs die geen lid zijn van de vereniging, maar ook geïnteresseerd, zijn ook welkom. Bij minimaal 10 aanmeldingen kunnen theoriecursussen in Reusel gehouden worden, inclusief lunch. Theoriecursussen met minder dan 10 aanmeldingen zullen elders gehouden worden. Bijkomend voordeel is dat wanneer er SOOB-subsidie afgedragen wordt, je korting krijgt op de cursussen. Voor meer informatie hierover zie www.soobsubsidiepunt.nl.

Op dit moment hebben we geen cursussen in de planning.

Aanmelden
Indien je interesse hebt om deel te nemen, laat het ons dan weten via cvr-reusel@hotmail.com.