Lezing over transport naar het Midden-Oosten, Rusland en Kazachstan

Chauffeurs Vereniging Reusel organiseert op zondag 18 februari een lezing door Rinus Rynart over het lange afstand transport van vroeger per vrachtwagen. Tijdens deze lezing zal er aan de hand van vele foto’s verteld worden over het transport in de jaren 1970 en 1980 naar het Midden-Oosten. Chauffeurs waren toen met een rondrit van 20.000 km 8 weken onderweg. Vanaf 1990 is er door Rynart veel naar Rusland en Kazachstan gereden en hier zal hij ook over vertellen.

De lezing zal gehouden worden op zondag 18 februari in zaal De Wekker, Wilhelminalaan 97, Reusel en is voor iedereen gratis toegankelijk. Bij binnenkomst wordt iedereen een gratis kop koffie aangeboden namens Chauffeurs Vereniging Reusel. De zaal is open vanaf 10:00 uur en de lezing start om 10:30 uur. Na 45 min zal er een korte pauze volgen, waarna er nog eens 45 min verteld zal worden. Hierna is er nog ruimte voor vragen.